sâmbătă, 29 mai 2010

Cioc cioc cioc...cu izolarea!



Dar ce picioare atarna oare la geamul meu...de la etajul 2?! Sa fie oare domnul dragut care imi bate in geam la 8 dimineata? Buimaca de somn si cu privire ucigasa, ma reped la usa camerei sa vad cine indrazneste sa ma deranjeze. Nimeni! Saraca de mine...ce vis real (imi zic eu). Resemnata ma retrag sub patura, dar acelasi sunet minunat ma face sa ridic jaluzelele si sa dau nas in nas cu nenea muncitoru'. Si incepe sa imi paseze linistit vreo sase galeti pe care doreste sa i le returnez cu apa, si un prelungitor ce vrea sa pupe o priza. Ma conformez nervoasa.... Visam eu in adolescenta la un Zburator care sa-mi intre pe geam in camera, dar nu as fi crezut ca va fi accesorizat cu spaclu si polistiren! Dar na...vremurile se schimba si o pereche de picioare atarnand suav la geamul tau, trebuiesc apreciate. Nu de alta, dar isi ia jucariile si pleaca, si ma lasa pe mine ne-izolata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu