duminică, 6 noiembrie 2011

Blogmeet in Iasi (al 34-lea la numar)


Al 34-lea moment de suava interactiune bloggeristica s-a consumat la initiativa lui Souhad, care a organizat intalnirea intr-un loc foarte placut, si anume la Coopers Club, unde cei prezenti au putut sa aleaga ca si metode de relaxare ori o partida de biliard, tenis de masa, darts, airhockey, ori expunerea talentului muzical in cadrul programului de karaoke. Normal ca atmosfera a fost frumoasa, galagioasa si imbietoare pentru a socializa, doar vorbim aici despre bloggeri draguti si cu chef de viata! Lista de prezenta inca nu o stiu, iar memoria nu sclipeste atat de mult incat sa fac o rapida identificare si enumerare a celor prezenti. Asta si pentru ca am dat nas in nas cu cateva pesoane semi-cunoscute, mediul on-line (blogul sau facebook-ul) fiind singurul loc in care am interactionat cat de cat in prealabil.

Eu si cu Radu am ajuns un pic mai tarzior, adica aproximativ la o ora dupa ce s-au adunat toate fețele cinstite ale bloggerimii iesene, asa ca initial am zambit frumos, am salutat grupul deja pus pe discutii si m-am retras in capatul liber al mesei rezervate, alaturi de o sticla de bere. De-acolo mi-am evaluat sansele de a intra in "hora", solutiile prezentandu-se sub forma a doua alternative: fie a unei plonjari libere pe masa din mijlocul lor, fie prin efectuarea unei scamatorii galagioase, cu scopul de a le atrage atentia asupra mea! Cum nu imi facusem in acea zi exercitiile de flexibilitate si plonjarea mi se parea riscanta, iar capitolul cu scamatorii si magie fiind completat cu succes de catre oaspetele blogmeet-ului, magicianul Mydas; a ramas doar o a treia varianta, si anume sa ma tin bine de sticla si sa gravitez pe langa masa! Din fericire pe-acolo am dat de Lucicx, care chinuia cu talent un aparat foto rapit de la o bloggerita; de Alexandra, care mai tarziu mi-a tinut companie in incercarea de a sustine vocal participantii la karaoke si de Iustin, care m-a socat prin normalitatea culorii capilare adoptate, si prin consecventa aratata in relatia sa cu tigara electronica!
Link
Anda, alaturi de sotul ei, a bifat prezenta cu numarul doi la asemenea intalniri, si sa speram ca de-acum ni se va tot alatura; Alex a venit cu chef, si daca la inceput misca imperceptibil si cu nerabdare din picior, spre final s-a dezlantuit dansand si cantand alaturi de noi. Pe Andrei l-am "vanat" cu gandul sa recreem momentul de karaoke de la un alt blogmeet, insa pana la urma l-am iertat si am amanat trilurile pentru o alta ocazie. Zaza a fugit destul de repede de la intalnire, ca si Ionut de altfel, care a invocat motivul suprem la care nu ar fi avut nimeni nimic de obiectat, si anume cel ce il avea ca personaj principal pe juniorul sau Mihnea. Pe Somnulescu l-am luat la intrebari despre BlogJuan (concursul la care a participat), pe Pavel despre meciul de la Piatra-Neamt unde tocmai fusese prezent cu o zi inainte si pe Andreea despre campania de recrutare e belvelor. Si daca tot vorbeam de invidie, o sa va povestesc ca nuuuu am fost deloooooc invidioasa pe Maku (a.k.a. ambasador Samsung Romania, si mandru posesor de Samsung Galaxy Tab 7.7... inca nelansat pe piata!) si nici nu am vrut sa complotez cu Mydas disparitia "misterioasa" a tabletei. Nuuuu...

Seara a fost mai frumoasa si prin prezenta lui Etienne, Bogdan, Acsel, Dragos, Sabina, Viorel, Andrei Bibire, Danny si a lui Serafim. Lista nu-i completa? Nu-i bai.. uitati-va mai sus la ceea ce-am zis despre memorie, ok? :)

Uff... cate cuvinte pentru o concluzie simpla: a fost fain, multumim Souhad pentru organizare si ne vedem cu totii la Blogmeet 35!

Un comentariu: