sâmbătă, 29 octombrie 2011

Hai la meci (FC Vaslui - Sporting Lisabona)


Eu si fotbalul nu suntem prietenii cei mai buni, dar lucrez la asta! :) Imi place sa intru in atmosfera si sa urmaresc meciurile importante alaturi de microbisti infocati, caci ei fac spectacolul ce completeaza meciul de pe teren. Priviri incruntate, muschi tensionati, zambete crispate, tipete de bucurie.. o intreaga gama de expresii si sentimente poti admira la un microbist in timpul partidei de fotbal! Plus ca ii testezi si rezistenta nervilor atunci cand e pus fata in fata cu o situatie total neplacuta (gol de la echipa adversa), si cum reactioneaza sub tensiune!

Insa cel mai interesant e sa iei pulsul direct de pe teren! Dupa cateva tentative de a ateriza si eu pe un stadion, premiera s-a infaptuit la inceputul acestei primaveri, cand am mers la meciul amical Poli Iasi - Otelul Galati. Meciul a fost destul de alert, asa ca nu am avut ocazia sa ma plictisesc, Poli Iasi fiind oricum si echipa castigatoare, inscriind singurul gol al partidei. Galeria a fost ok, iar eu am incercat sa ma integrez cu o punga de seminte in brate (dar nu m-a lasat inima si bunul simt sa arunc cojile pe jos), si cu cateva indemnuri patriotice dar decente, la adresa iesenilor din teren. Mie mi-a placut stadionul Emil Alexandrescu, cu toate ca nici nu eram foarte greu de impresionat, avand in vedere ca era singurul vazut pana atunci, deci fara termen de comparatie! Oricum, am capatat inca o doza de respect pentru baietii aia care fugareau mingea pe teren, vazand ce conditie fizica necesita sustinerea unui meci bun!

Avand, prin urmare, o experienta pozitiva in ceea ce priveste prezenta pe un stadion, mi-ar placea sa o repet cat de curand, la meciul dintre FC Vaslui si Sporting Lisabona care se va juca pe stadionul din Piatra Neamt. Cum imi place sa ma joc si cu pronosticurile (caci ma cred Mama Omida undercover), complimentez si eu Vasluiul, acordandu-le credit prin pronosticul de 2-1, impotriva oaspetilor.

Si uite-asa particip si eu la acest concurs, organizat in colaborare cu magazinul online Maritza.ro Hai ca eu deja ma pregatesc sa fac galerie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu