marți, 19 octombrie 2010

In intimitatea clasicilor

De fiecare data cand citeam o carte, saream repezita peste prefata, postfata...peste tot ce mi se parea mie ca e "extra" si inutil! Nu ma interesa biografia autorului, important era sa-i retin eventual numele si....cam atat.

Asta pana am vazut ca unele romane sunt inspirate din realitatea scriitorului, si ca, mai mult, unele au caracter autobiografic. Drept urmare, dorind sa aflu cat mai mult despre intamplarile descrise acolo, cautam informatii suplimentare, tocmai acel "extra" pe care il ignorasem inainte cu atata gratie! De atunci am ramas fascinata de povestea vietii fiecaruia, cautand sa inteleg viata omului-scriitor, fara insa a-l demitiza.

Am deschis (cred ca duminica) din greseala televizorul, si am vazut finalul unui reportaj ce parea extrem de interesant, in cadrul emisiunii "Romania, te iubesc!". Si asta mai mult pentru ca am auzit numele lui Mircea Eliade mentionat. Stiind ca materialele sunt postate si pe site, m-am uitat azi, si intr-adevar, reportajul trateaza latura umana a acelor personalitati, a caror opera le-am studiat-o cu totii in timpul scolii!

Un comentariu:

  1. poti sa imi trimiti si mie te rog videoclipul am nevoie de el la scoala pentru un proiect ms id de mail faby_minda92@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere