duminică, 10 octombrie 2010

Cateva greseli

Citiţi următoarele cuvinte şi spuneţi-mi care vă atrag atenţia:

iertare, iimină, iubire, cocor, linguriţă, faffurie, obligaţie.

——————————————

Observaţi că atenţia v-a fost atrasă imediat de cuvintele scrise incorect? Ţineţi minte că avem tendinţa de a ne concentra mai mult pe greşeli, de a observa lucrurile negative şi a reţine defectele…

Astăzi, vă rog să observaţi iertarea şi iubirea din vieţile dumneavoastră… indiferent cum ar fi ele scrise. Şi pe oamenii care le generează.

(sursa: “Pacea casei în 333 sfaturi”, dr. Floarea Damaschin)

[material gasit pe acest blog]


Da, o sa recunosc si eu, ca de foarte multe ori m-am concentrat pe aspecte negative, pe greseli, pe critici sau reprosuri! Stiu ca nu a fost bine, insa din motive nu intr-atat de grave! Nu fac reprosuri "gratuite" sau din rautate, in sensul ca nu imi bat capul sa spun ceea ce ma nemultumeste, decat in cazul in care acea persoana inseamna ceva pentru mine! Nu reprosez decat daca in general este bine, dar in unele cazuri sunt lucruri care ma nemultumesc. In rest, mi se pare oarecum inutil (cu cateva exceptii)!

Insa trebuie sa admit ca negativul atrage negativ, reprosurile atrag nemultumire, criticile atrag retragere... Asa ca o sa incerc sa urmez sfatul de mai sus, o sa ma concentrez pe ce imi place, pe ce e bun si frumos! Insa atunci cand se merita, sau cand simti prin toti porii ca ai dreptate, este esential sa te faci auzit: dar nu zgariind urechile sau sufletul celor dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu