vineri, 17 septembrie 2010

Music in my mind (1)

Let's have some fun, in For Fun! Am trecut un pic ieri seara pe-acolo si am apucat sa mai dansez si eu (ce dor imi era!). Nu am mai iesit de ceva vreme, si mi-am propus ca incepand cu toamna asta sa mai testez si eu un pic topaiala, iar intamplarea a facut ca ieri sa am ocazia! Nu agreez foarte mult atmosfera "de club", imi place mai mult genul "pub", in care mai apuci sa mai stai si pe la o masa, sa te mai intelegi cu omul, nu numai bum-bum-bum 5 ore in continuu. Bine..oricum nu prea imi place mie sa stau jos, mai ales cand e muzica faina dansez pana "pic". In ultima vreme s-a intamplat foarte rar sa ies sa dansez, si nu as vrea sa devin cine stie ce petrecareata, dar macar sa fie mai des de doua ori in an :)

S-a nimerit sa fie si karaoke ieri, asa ca am ascultat promitatoarele talente iesene, desfasurandu-se cu microfonul in mana. Nu am avut curajul sa cant nimic pentru ca: nu am mai facut asta niciodata, eram cu o gasca noua in fata careia nu as fi dorit sa ma fac de rusine si nici nu bausem intr-atat incat sa am curaj :)) Dar eu vreau...odata! Promit sa nu zgarai urechiusile fine ale celor care ma vor asculta, pe cuvant de fost membru Angeli (cor de copii in care am activat vreo 2 anisori). Acum nici privighetoare sa nu ma credeti, ca la emotiile mele si la vocea nelucrata pe care o am acum...nu garantez nimic :)

In fine, mi s-a facut chef de muzica si am zis sa pun si eu pe blogusorul meu, noutatile (pentru mine) ce mi-au atras mie atentia zilele astea. "Release the pain" e o melodie interpretata de Lora (ex Wassabi) si imi place taaaaare! Pentru a-i da un plus de emotie, am pus varianta cantata live. Mie mi se face pielea de "gaina" atunci cand o ascult, si nu pot sa nu admir vocea Lorei!

A doua piesa e de la Willow Smith, fetita de 9 ani a lui Will Smith. Piesa "Whip my hair" e ok (seamana cu stilul Rihannei), insa mi se pare ca are o atitudine total nepotrivita pentru cei 9 ani de viata. Parca e o mini-femeie, provocatoare si constienta de farmecul ei. Ca sa nu mai spun ca pe youtube, sunt comentarii de genul "OMG! She's hot!". Huh???!! Are 9 ani!!!

O alta melodie faina e "Cele doua cuvinte" de la Taxi. Discutia ar fi extrem de lunga, cum de dragii de barbati se impotmolesc atunci cand ar trebui sa iti spuna sincer si frumos "Te iubesc!". Nu imi place deloc varianta "de ce sa iti zic draga? Eu imi arat dragostea prin gesturi...etc". Dar nici atunci cand iti declara iubirea si de fapt comportamentul lui nu sustine ceea ce spune! Varianta corecta dupa mine: spune-i partenerei ca o iubesti, si arata-i ceea ce simti si prin gesturi, atentie si orice inseamna "iubire" pentru tine!

Va urma...

2 comentarii:

  1. Eu unul chiar nu am nici o treaba cu cluburile; exceptand perioada in care am lucra bodyguard in vreo doua asemenea stabilimente, imi ajung degetele de la maini (de fapt cred ca de la o singura mana) sa numar datile cand am mers intr-un club, iar de dansat nu dansez nici daca imi da cineva greutatea mea in aur (care se stie, nu e una neglijabula :)) ).

    In rest sunt de acord cu tine in ceea ce priveste don'shoara Smith care ar trebui sa-si traiasca copilaria si nu sa se creada mare diva la 9 ani, dar nu sunt de acord cu tine atunci cand zici ca cuvintele conteaza... chiar prefer varianta celor de la Taxi cu "fapte si nu vorbe". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu dansezi?! Nu e vorba neaparat sa dansezi prin cluburi, dar eu consider ca genul asta de exprimare este de-a dreptul minunata! Ar trebui sa faci asta pe muzica pe care o adori tu, sau macar la o nunta...:) Un barbat care nu stie sa ia o femeie pe ringul de dans si sa danseze cu ea (chiar daca o face stangaci si doar pe melodiile indragite de el), nu are farmec!

    In legatura cu verbalizarea sentimentelor de iubire, tu judeci din perspectiva unui barbat (logic, de altfel!). Mie mi se pare o lasitate sa ocolesti mereu cuvintele de dragoste si celebrul "Te iubesc!". Orice femeie isi doreste sa auda de la iubitul ei cuvintele acestea, nu exagerat, nu spuse aiurea, nu foarte des....dar spuse! Faptele sunt esentiale, dar rostirea motivatiei din spatele faptelor frumoase, e de fapt esenta relatiei!

    RăspundețiȘtergere