miercuri, 27 ianuarie 2010

somn. oda :P

mmm...ce bine e sa iti fie somn, sa poti sa te culci, sa stai la caldurica in pat, sa stii ca nu ai o ora cruda de trezire...mmmm....un deliciu! Mai am uneori momente chiar inainte de a adormi, in care ma gandesc cat de bine e sa stai asa in patuc aproape adormit..sa stii ca nu trebuie sa mai faci nimic, nu se mai asteapta nimeni la nimic de la tine (ca oricine doarme...e ceva necesar, obigatoriu). Ma gandesc la noptile alea din sesiune (sau stresiune) cand eu invatam noaptea (adica 3, 4 dimineata). Si mi se facea la un moment dat un sooomn! Si cred ca dorinta mea cea mai arzatoare era sa schimb pozitia de la verticala la orizontala! Un chin...
Si e o adevarata poveste si cu trezitul..ca eu imi pun ceasul special cu o ora inainte de ora de trezire, ca sa ma trezesc si sa ma pot culca la loc. Asta numai ca sa am acea incantare si placere ce insoteste inca o portie de somn! Cica imi "fac varza creierul"....:P Asa o fi... Asa ca semnez:
Cu drag, un creier facut varza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu