sâmbătă, 6 februarie 2010

Eu cant

Eu cant....mult si cu drag! Mi-am aminti ca atunci cand eram mica si ieseam cu prietenii in spatele blocului, imi era rusine sa fredonez cu voce tare (in cazul in care talentul ma obliga :P). Dar dupa ce mi-am facut "stagiul" pe la corul Europa Nova ceva timp, si apoi la Angeli (ceva mai mult), am inceput sa imi exersez corzile vocale si in prezenta urechilor profane. Apropo, la testul de intrare in corul E.N. dirijorul care ma asculta mi-a zis sa cant un pic mai sus cantecelul iar eu, mica si cam dezorientata, in loc sa ridic din voce m-am inaltat pe varfuri si m-am uitat cu speranta la el, asteptand "esti admisa!". A zambit si m-a trimis printre copii sa stau la repetitie, ca se apropia concertul de Craciun, si ma lua si pe mine. Uraaaaaa!
La fel si cu dansul. Pana sa trec tot pe la doua scoli de dans (nu f mult timp, dar suficient cat sa ma indragostesc de dans) nu ma prea miscam la "ceaiurile dansante" :) After....alta viata nenica :P
Dar revenind la prima iubire: la musique, mi-am adus aminte de casetofonul meu loial, care a fost intr-atat de amabil incat sa ma lase sa abuzez de butonasele lui "play" si "stop" pana cand am reusit sa scriu eu versurile de la melodia lui Celine Dion. Si sa vezi interpretare dupa :))) Ce panarama cu scrisul meu in limba franceza sau in engleza...ca eram mai mititica si nu stiam eu asa bine cum e cu limbile astea straine!
In concluzie....pun aici melodia care mi-a bantuit corzile vocale ceva timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu