luni, 15 noiembrie 2010

Vine, vine..si trece!


Telefoane de "La multi ani!", sms-uri cu aceeasi tema, tort, lumanari, sampanie, cadouri, conexiune skype, muzica! Cam asa trece aniversarea zilei de nastere, dar tine putin... prea putin. Nu de alta, dar abia imi pusesem o tema personalizata la telefon, ca sa se "asorteze" cu sunetul de apel, de unde ma rasfata mereu Frank Sinatra cu al lui "Happy birthday!". Ramai cu cateva poze, cu niste cadouri si cu o noua varsta! Hmmm... E buna afacerea? Pai avand in vedere ca anii trec oricum si in lipsa cadourilor si a pozelor, sa spunem ca mai indulcesc realitatea si e ok :)

Ziua de ieri a fost langa persoanele cele mai importante si dragi din viata mea (exceptand o evadata in Italia, una in Canada si una in Botosani), plus aproximativ 16 bloggeri fotbalisti, pe care am incercat sa-i sustin intr-o maniera "culinara" la evenimentul lor. Daca in anii trecuti asteptam ziua de 14 noiembrie cu gandul la prima ninsoare, ieri a fost soare si cald ... exact cat sa ma bucur eu de o zi frumoasa :)

Punctul de atractie, dar si marea problema a evenimentului a fost tortul. A fost o surpriza placuta, faptul ca tortul purta triumfator fata mea pe el (ceea ce ne-a transformat pe toti in micuti canibali, plus pe mine intr-o tipa cam sadica, in momentul in care imi taiam zambitoare capul de pe deliciosul desert), dar a fost o mare problema cu micutul meu nepotel, care incepand de sambata dimineata si pana duminica seara (momentul in care am suflat in lumanarele), a intrebat in mod constant si repetat (trecand de la stari precum dezamagire, furie, frustrare, intelegere, poftaaaaa, nerabdare pana la indiferenta) "CAND MANCAM TORTUL?!?". Oricum, n-am fost insensibila, ca l-am mai lasat sa fure ocazional cate un pic de frisca :))

Si gata! Incep un nou an, si il sper mai bun si mai profitabil ca cel trecut! Ideea de baza e sa ma pun pe castigat bani, pentru a-mi putea plati vizitele la psiholog :)) Glumesc ... am deja abonament preplatit :))

3 comentarii:

  1. Hehe... la multi ani, canibalo! :P Asa cum ti-am spus si pe "feisbuc", fie ca toate visele tale sa devina realitate si sa ai parte numai de bucurii alaturi de cei dragi. :)

    Cat despre faptul ca dureaza prea putin... ei si tu... poate dura atata cat vrei tu... uite, de exemplu, azi e deja 16 si lumea inca iti mai spune la multi ani. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! - Uite ca si pe 17 inca iti mai ureaza lumea de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru urari!
    Hai ca-i bine sa continue "La multi ani!"-urile, doar ca acum vreau si pe 18, 19, 20... macar pana la sfarsitul lunii :)) Si un pic din decembrie, ca apoi o sa fiu intelegatoare si o sa las lumea sa serbeze Craciunul :P

    RăspundețiȘtergere