joi, 11 noiembrie 2010

Iasul plictisit?!

Iasul pare un oras cam amortit, nu? Sau nu mai stiu eu ce si cum e pe aici! Nu de alta, dar imi da o stare de mare plictiseala... Adica, probabil nu ar fi asa, daca as avea contul plin de bani, si mi-as permite sa trec zilnic prin 3 pub-uri, sa ma duc la teatru, la cinema, shopping, cluburi, sa-mi chem prietenii prin baruri sa le fac cinste, sa inchiriez o sala sa ma duc la baschet, la tenis.. etc..
Dar...nu ... inca (imi place mie sa cred)! Asa ca stau frumusel si ma gandesc la modalitati de a-ti petrece timpul liber (de care, paradoxal, dispun prea mult momentan!) placut, si fara gauri in buget!

Prima optiune: du-te si relaxeaza-te pe o bancuta, la Palatul Culturii!
Ok.. ma duc, ma plantez pe-acolo si... stau, stau, stau... In functie de anotimp mai sunt acompaniata de 30 de copii galagiosi, sau 5 batranei nostalgici. E dragut o data, de doua ori, ... dupa care nu mai e! Am incercat si varianta cu o carte pe banca. Am zis ca intruchipez tabloul snoabei excelente: eu suava, cu un roman in brate. S-a asezat un nene langa mine, a incercat un fel de conversatie, eu m-am incapatanat sa-mi vad de al meu Camil Petrescu, el continua... A fost ok pana la urma, dar repet: o singura data!

A doua optiune: du-te si plimba-te prin parc! Fac si asta, trei ture de parc, din nou, in compania carucioarelor, a pensionarilor plimbareti, plus cainii agitati din lesele stapanilor plictisiti! Atmosfera e frumoasa, natura are mereu cu ce sa te impresioneze.. o data, de doua ori, de trei ori, de patru.... si mai merge o pauza! Nu de alta, dar o dau in melancolii si incep sa visez doar in versuri!

A treia optiune: fugi si casca gura prin magazine! Da .. stiu ca pentru partea feminina si plictisita a populatiei ar putea fi o varianta chiar viabila, si de multe ori placuta. Faza e cam asa: 10 minute ma tine entuziasmul si "woooow...ce draguuuut eeeeee!", dupa care urmeaza 10 minute de planuri de genul: cand o sa imi cumpar asa ceva, cum o sa imi stea, ce bine o sa mi se potriveasca etc... Apoi urmeaza 10 zile de suparare, ca nu imi permit sa imi iau tot ce mi-a impresionat sufletul sensibil de femeie cheltuitoare. Un calcul sumar concuzioneaza ca 20 de minute de incantare, sunt mai apoi aspru pedepsite de 10 zile de mini-depresie. Asa ca...no thanks!

A patra optiune: stai pe banca in zona populata de porumbei si da-le graunte sa manance! Da...recunosc! Nu e idee originala! Am fost influentata de nepotelul meu. Trebuie sa precizez totusi ca in compania lui, aceasta preocupare e dragalasa si acceptabila; in lipsa lui arat ca o viitoare tanti nebuna, cu gainat pe pantofi, cu porumbei pe umar si graunte-n buzunar. Pai eu asa vreau sa ajung????!!! Partea buna: punga de graunte e 2 lei (ieftin!), partea proasta: nu da bine pentru viitorul meu stralucit!

Cam atat ma duce pe mine acum mintea si experienta! Astept propunerile cu multa emotie si entuziasm, mai ales daca zilele de primavara (trecute pe inventar ca si zile de toamna) mai continua!

P.s. A.M.R. 3 zile.... :D
Aaaa...cadourile le primesc pe adresa (stiti voi!), sau in contul (stiti voi!) :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu