joi, 8 iulie 2010

Alte bloguri

De multe ori nu am rabdare sa zabovesc prea mult pe blogurile gasite. Si cu atat mai putin sa rascolesc arhiva cuiva! Ma opresc asupra celui mai nou articol, eventual inca vreo trei, poate comentez ceva si daca imi atrage atentia, imi amintesc si imi place, revin iar si iar. Caut varsta autorului, sa stiu daca pot rezona cu vietile lor, sau au drame de liceeni debusolati sau studenti aiuriti. Initial ma loveste sindromul din copilarie, care se manifesta la bibioteca, in fata rafturilor cu carti. Luam cartea cu coperta cea mai frumoasa, si daca nu avea poze, nu reprezenta prea mare interes. Cam la fel si cu blogurile :) Intial esteticul, pozele si clipurile ma atrag. Dar de aceea am crescut, sa stiu ca si cuvintele iti pot oferi stari minunate, ca si ideile incita si ca un text te poate purta cu gandul in cele mai frumoase si interesante spatii!

Ideea de azi era sa imi spuneti, daca vreti, daca ati citit vreodata un blog de la un capat la altul (sau macar pe aproape), si daca da, pe care. In cazul meu situatia e cam asa:
Asta pentru ca majoritatea blogurilor mentionate sunt sincere, deschise, au postate idei interesante si imi place povestea lor!

Stiu ca asta ar trebui sa se regaseasca in blogroll, dar poate acolo sunt puse (din diverse ratiuni), mai multe bloguri decat cele pe care le cititi.

Un comentariu:

  1. Deci... in primul rand trebuie sa-ti spun ca m-ai lasat cu gura cascata; chiar nu ma gandeam ca ar putea cineva sa piarda atata timp incat sa imi strabata mie arhiva... nah... mersi mult si sper sa nu fii prea dezamagita.

    Iar ca raspuns la intrebarea ta - nu, nu am avut niciodata curiozitatea sau timpul sa fac asta mai ales ca unele bloguri au o multime de articole; insa atunci cand am dat peste un blog care mi-a placut l-am adaugat in reader si am inceput sa-l urmaresc din acel moment incolo.

    RăspundețiȘtergere