marți, 23 martie 2010

Cum sa faci niste poze reusite...cand natura nu te ajuta :)

Si asta in conditiile in care fizicul hmmmm...sa zic ca nu te avantajeaza?...in cazul celor din clip nu e de ajuns de corect :))! Oricum, eu nu am inteles niciodata de ce vor unele persoane sa para in poze cu totul altceva decat sunt! Pentru a avea un album frumos...probabil..dar peste ani eu vreau sa ma vad cat de cat corect reprezentata de niste poze si nu sa ma mint ca eram vreo Miss Romania nedescoperita! Iar in cazul in care le trimiti unei persoane pe care o vei cunoaste mai tarziu, mi se pare umilitoare privirea dezamagita din momentul intalnirii face to face. Asa ca un pic de grija fata de instantaneele facute este ok, dar o reprezentare inselatoare a propriei persoane (in poze, ca si in viata reala, de altfel) mi se pare defavorabila pe termen lung!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu